Going to Miami - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Saskia Zwart - WaarBenJij.nu Going to Miami - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Saskia Zwart - WaarBenJij.nu

Going to Miami

Blijf op de hoogte en volg Saskia

06 April 2014 | Suriname, Paramaribo

Miami!! Wat een groot contrast met Suriname, waar de lichten vroeg uitgaan en het binnenland moeilijk te bereiken is, mar dat ook weer zo speciaal maakt. Hier is alles hip, snel, duur en overdreven, mar o zo leuk!
Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden!
Je kan hier gerust een dag spenmderen met het kijken naar mensen, je ziet zo ontzettend veel tegenstrijdigheden. De mensen zijn of heel dik, of erg dun en modebewust. Veel hardlopers met honden in pakjes aan de lijn of kinderwagens. En vooral veel ontblote lichamen!
Ik slaap in een dorm met 7 anderen, mar het is erg gezellig. De eerste nacht zijn we uit geweest met zn vieren, een koreaans meisje en twee duitse meiden. Erg gelachen en al mn eerste echte, dikke, vette Amerikaanse Burger op jeehhh. Laat die punten maar ff zitten, sorry weight watchers... Oh er is hier trouwens een erg interessant museum met bizarre kunst. Foto}s van oudere dames in vleesjurken, skeletten versierd met steentjes en een jurk gemaakt van vlinders. Ja echt waar, vlinders. Beetje vreemd! Eigenlijk heel erg vreemd!! Lekekr aan mijn teint gewerkt bij North en South Miami beach en alleen langs de winkels gelopen langs Lincoln Av. Kijken, kijken en niet kopen is het un even voor mij met nog een aantal maanden in het verschiet. Maar... dat geeft niet. Als ik een duikje maak in de heldere zee van Panama weet ik weer wat mn goals zijn!! Dikke kus en tot het volgende verslag!! xx

• 06 April 2014 - 08:35

Carla De Goede:

Hoi Saskia,

Ja, dat is zeker wel wat anders!!
    Maar wel erg leuk, lekker mensen kijken en je blijven verbazen over wat je allemaal ziet!

Over je gewicht zou ik me maar niet te druk maken.....

Je klinkt erg enthousiast over alles, erg leuk!

Veel plezier verder, tot de volgende keer maar weer!!!
    Groetjes!

• 06 April 2014 - 08:53

Petra:

Ha Sassie. There is no place like Miami, zingt U2 in een nummer!! Zeker waar! Het gaat allemaal om zien en gezien worden. Wel grappig om dat als nuchtere Hollander te aanschouwen! We kijken allemaal al weer uit naar je volgende reisverslag en genieten mee!
    Dikke knuffel van alle Pluutjes en take care!!! Peet XXX

• 06 April 2014 - 10:33

Peter De Goede:

Hoi Saskia,

Ja dat is een heel andere wereld dan Suriname.
    Maar ik denk ook leuk om dat te zien.
    heel veel plezier en tot horens,

Groet Peter

• 06 April 2014 - 21:05

Isabel:

Hai sas,

Wat grappig om te lezen dat je het ook zo naar je zin hebt in Miami! Natuurlijk een groot contrast met Suriname!
    Je hebt ook al leuke foto's geplaatst.
    Ik ben heel benieuwd naar je volgende verslag en bestemming!

Xx Ies

• 07 April 2014 - 14:12

Marieke:

Lieve Sas!

Wat een tegenstellingen al in korte tijd: van de jungle met schildpadden naar strand en hamburgers ;-)... Fijn om je avonturen vanaf hier weer mee te beleven! Je weet het mooi te beschrijven. Zo te zien heb je ook al veel nieuwe mensen ontmoet, wel zo gezellig.

Geniet van al het moois, we volgen je!!

Dikke kus xx

• 08 April 2014 - 21:03

Ilse:

He Sas,

Jeetje wat klink dat bizar....maar ook heel leuk om dit mee te kunnen maken!
    Leuk dat je genoeg gezellige mensen om je heen hebt om al deze avonturen mee te delen!

Geniet nog van Miami en op naar Panama!

Tot je volgende verslag...xxx

• 15 April 2014 - 21:58

Wendy:

Ha sas,
    Is dat nou een zeepaardje?? Wat bijzonder! Het strand ziet er mooi uit. Maar waar zijn de foto,s van de dikke Amerikanen of de ontblote beach boys :-)
    Haha, nee hoor, geintje.
    Wil je snel updaten vanaf Panama? Heb jij nog wat meegekregen van de vermiste Nederlandse meisjes? Snel maar weer skypen! Misschien met Pasen? XXX

• 17 April 2014 - 21:28

Jelle:

Hey sassie,

Mooie verhalen en prachtige foto's! Miami lijkt me we bijzonder, zeker als je net uit Suriname komt. Lekker genieten van het strand, de boulevard en de mensen. Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal en ervaringen in Panama!

We denken aan je! Tot snel via de Skype. ;)
    X Jelle

• 28 April 2014 - 22:01

Trudy:

Hoe is het dan in Panama??
    Doe je nog een beetje goeie ideeën op voor ons??
    Hoop snel weer wat te horen van je....
    kus Trudel