tubing - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Saskia Zwart - WaarBenJij.nu tubing - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Saskia Zwart - WaarBenJij.nu

tubing

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Saskia

07 April 2010 | Laos, Vientiane

Haai Allemaal!!

Ik ben alweer in Laos, wat gaat de tijd toch snel. Een beetje te snel deze dagen, want ik moet nu toch echt keuzes maken van wat ik nog wil zien. Nou goed, we kwamen aan vanuit Cambodja in Laos bij de 4000 eilanden, in werkelijkheiod zijn het er veel minder, ik dnek dfat ze elk plukje zand in de Mekong rivier een eiland noemen. We bleven op Don Det, een van de twee eilanden waar daadwerkelijk iets te doen is. 's Avonds hadden we ene kampviir en ik ontmoette Jessica uit Canada op de boot. We deelden een kamer en hingen bij het kampvuur totdat we het zat waren. De dag erna heb ik met vier andere meiden een bootje gehuurd en zijn we over de Mekong rivier gevaren, lekker gezowmmen en de zonsondergang gezien, dit was heel mooi. De volgende dag hebben ik en Jess fietsen gehuurd en zijn we naar het andere eiland gefietst, het was erg leuk, maar ook wel heet. Hierna gingen we naar de hoofdstad, welke heel klein is voor een grote stad, we hebben gerelaxt door een massage te nemen in een tempel, heel apart. Wel erg lekker. Nu ben ik in Vang Vien, en toeristenplaats waar veel gedronken en gefeest wordt. Men drinkt hier uit buckets, emmers met mixjes. Echte killers! Vandaag heb ik een rubberband gehuurd en heb over de riviet gevaren, de drijft langs allerlei barretjes met gratis shotjes, die je al vanaf vroeg kunt krijgen. Ook zijn hier een soort lianen waar je vanaf kunt slingeren. 1x per jaar wordt er iemand dood aangetroffen! Morgen gaan we naar de grotten, die zijn hier veel. Evenals watervallen. En dan langzaam naar het noord-oosten om nog wat te wandelen en vervolgens naar vietnam!
De tijd gaat te snel!

  • 07 April 2010 - 16:40

    Trudel:

    ha Sas,hihi, volgens mij heb je ook wat shotjes op toen je dit mailde???
    Nog heel veel plezier de laatste maand. dikke kus van mij xxx

  • 12 April 2010 - 14:19

    Max & Mariek:

    Hai lieve Sas!
    Wat gaat het opschieten nu hè? De laatste weekjes alweer. Zo te horen geniet je nog steeds, leuk om te lezen! We hebben net weer een kaartje van je ontvangen, dank je wel daarvoor. Hier gaat alles prima: voor Mariek gaan de coschappen alweer opschieten, tot dusver is het druk maar vooral ook heel leuk. Max wil vanaf september fysiotherapie gaan doen en loopt de open dagen af. Verder genieten we van ons huisje en de zon die zich steeds vaker laat zien! En gelukkig is Roy ook weer heelhuids thuis.
    Geniet nog van je laatste weekjes, straks ook met je moeder en Wen en rustig aan met die Buckets hè ;-)...
    Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

een reis rond Azië

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2012

Daar issie dan..... mijn eerste verslag

04 Mei 2010

Bijna Thuis

07 April 2010

tubing

31 Maart 2010

de tijd vliegt om!

24 Februari 2010

Ondertussen....
Saskia

Ik ga eindelijk mijn langverwachte wereldreis door Australië en Azië maken. Ik houd jullie op de hoogte van alle dingen die ik zie en meemaak!

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 34226

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 17 Juli 2014

Tour Du South America

11 Januari 2012 - 07 Juni 2012

Incredible India

12 Oktober 2009 - 05 Mei 2010

een reis rond Azië

Landen bezocht: