aankomst Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Saskia Zwart - WaarBenJij.nu aankomst Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Saskia Zwart - WaarBenJij.nu

aankomst Cairns

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Saskia

14 Oktober 2009 | Australië, Cairns

Poehee, de eerste twee dagen zitten erop, dat wil zeggen dat we niet meer hoeven te zitten, wachten eten en slapen voor een heel lange tijd! Nee, nu kunnen we lekker gaan en staan waar we willen en geloof me, dat is een fantastisch gevoel. Het inchecken begon op Schiphol al met een fout in het visum van mijn reismaatje Caroline, waarna vervolgens in Frankfurt mijn wollen trui gecontroleerd werd op explosieven om vervolgens ook nog eens een nieuw visum voor mij aan te vragen omdat mijn geboortedatum niet klopt!! Al met al een lange, vermoeide reis... Gelukkig hadden we er zoveel zin in dat het de pret niet kon drukken. Nu slapen we in een hostel in Cairns waar we gratis met een busje worden gebracht en gereden naar de stad. We kwamen hier om 18.oou lokale tijd aan, hebben een heerllijke douche genomen en zijn daarna in een hippe tent pizza gaan eten. Het weer is aangenaam, ik loop weer in mijn zomerkleren! In Sidney zagen we vanuit het vliegtuigraam al grote hoge gebouwen, maar hier op Cairns ( en trouwens ook in Maleisie ) is het van bovenaf groen, groen en nog eens groen! We gaan straks lekker vroeg slapen. Morgen kijken we naar welk national park we kunnen gaan en wat voor bezienswaardigheden de moeite waard zijn! Morgen brengt een nieuwe dag.
Morgen ben ik jarig!

  • 14 Oktober 2009 - 18:10

    Inge:

    Hey lieve Sas,

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Bij jullie is het nu al de 15e ;-).

    Geniet er lekker van en ik blijf je verhalen volgen!

    xxx Inge

  • 14 Oktober 2009 - 20:05

    Wendy:

    Hoi Sassie,

    Nou poehoe wat een trip zeg! Eindelijk op de plaats van bestemming. Wij hebben afgelopen maandag nog even wat gedronken op schiphol met z´n allen. Le en ing moesten helaas weg. Waren jullie nog aan het haasten om naar de gate te komen of viel dat mee? En ging het wachten een beetje in Frankfurt? Nog worstjes gegeten, flauw.. Ik hoop dat je morgen een gezellige verjaardag hebt. Ik zal zelf maar een feestje bouwen. Pap en mam zijn er natuurlijk ook niet! Dat wordt zelf die hele taart opeten. Heel veel plezier in het national parc en een hele fijne verjaardag morgen!
    Dikke kus, Wen

  • 15 Oktober 2009 - 09:46

    Laura:

    Happy Birthday lieve Sassie!!

    Je viert je verjaardag in Australie, vet man!
    Ik vond het leuk je eerste verhaal te lezen met je ervaringen & belevingen, ik blijf je volgen!!!
    Ik Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad.

    Enjoy your time!

    Kus Lau x

  • 15 Oktober 2009 - 13:49

    Wilma:

    Hee saskia, van harte gefeliciteerd met je 25 ste verjaardag en ik heb de website gevonden zoals je ziet. Dus ben ik wel van plan om je een beetje te volgen. Vergeet niet naar de dansen te kijken en opschrijven hoor anders vergeet je ze en dat zou jammer zijn

    Veel plezier daar en kijk uit voor de kangaroes of iets dergelijks
    doeg

  • 16 Oktober 2009 - 14:36

    Wendy:

    alsnog van harte.heb er een wijntje op gedronken! xx wendy

  • 17 Oktober 2009 - 10:31

    Isabel:

    hai sas,
    fijn om te horen dat je uiteindelijk veilig bent aangekomen!!
    Ben je ook al wezen snorkelen?! Gaaf hoor!!!
    Ik wacht vol spannig je volgende brichtjes af!!
    Liefs Ies

  • 17 Oktober 2009 - 10:58

    Maaike:

    Hey lieve Sas,
    Geweldig om al je verhalen te lezen! Geniet van dit geweldige land (ik ben er nog steeds verliefd op ;-))
    x
    Maaik

  • 17 Oktober 2009 - 17:15

    Peter De Goede:

    Hoi Saskia,

    Zojuist je waarbenjij adres gekregen en gelijk gaan lezen.
    Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag, toch wel appart om het in het buitenland te vieren he.
    Ik ga je varhalen volgen, het lijk mij heel leuk. En ook al gedoken!
    Wel mooi onderwater, de gekleurde vissen en koraal, dat is wel wat anders dan in Holland.
    Groetjes en tot het volgende verhaal.

    Doeiiii Peter

  • 18 Oktober 2009 - 08:35

    Carla De Goede:

    Hoi Saskia,

    Eindelijk, je bent er!
    Heerlijk om na zo'n lange reis even lekker bij te komen.

    Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en meemaken; ik zal je verhalen met veel belangstelling volgen!!

    Groetjes Carla

  • 19 Oktober 2009 - 14:01

    Lin:

    Ey loeder! whaha, zieje nou wel dat je jarig was!
    Nou heel erg niet gefeliciteerd dan! Mooi dat jullie trip erop zit, nu volop genieten en avonturieren. Wacht met spanning af op t volgende verslag. Dikke kus voor jou en Lien

    Xx..lin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

een reis rond Azië

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2012

Daar issie dan..... mijn eerste verslag

04 Mei 2010

Bijna Thuis

07 April 2010

tubing

31 Maart 2010

de tijd vliegt om!

24 Februari 2010

Ondertussen....
Saskia

Ik ga eindelijk mijn langverwachte wereldreis door Australië en Azië maken. Ik houd jullie op de hoogte van alle dingen die ik zie en meemaak!

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 34221

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 17 Juli 2014

Tour Du South America

11 Januari 2012 - 07 Juni 2012

Incredible India

12 Oktober 2009 - 05 Mei 2010

een reis rond Azië

Landen bezocht: